HUISREGELS

Om alles vlot te laten verlopen, zijn hier enkele huisregels. Door deze huisregels kan ik de kwaliteit blijven aanbieden, wat ik zeer belangrijk vind. Zo werken we aan een aangename samenwerking

ANNULATIES
Als u bent verhinderd om op uw afspraak aanwezig te zijn, gelieve ons hiervan 24u op voorhand te verwittigen. Als dit niet correct gebeurd, zullen wij u 50% van de behandelingsprijs aanrekenen als annulatiekost. U krijgt ook steeds de kans om iemand anders te vinden die uw plaats kan innemen, zodat de annulatiekost vervalt. Komt u niet opdagen, zonder ons te verwittigen (no show), dan zal de behandeling voor 100% aangerekend worden. Dit draait om wederzijds respect. Ik kan uw plaats niet meer invullen dan. We moeten klanten vaak teleurstellen dat ze niet terecht kunnen door de volle agenda. Het is dan heel jammer als we dat plaatsje eigenlijk aan iemand hadden kunnen geven.

AFSPRAKEN
Wij werken enkel op afspraak, waardoor alle tijd voor u gereserveerd wordt. Zo kunnen wij u de beste service geven. 

TIMING
Gelieve mooi op tijd op uw afspraak te komen opdagen. Als u te laat zal zijn, dient u telefonisch te verwittigen. Als u meer als 15 minuten te laat bent, moeten we de behandeling inkorten. Als dit bij de behandeling niet mogelijk is, dan dient u een nieuwe afspraak te maken. 

Niet komen opdagen zonder verwittiging kunnen wij helaas niet tolereren. Dit draait vooral ook om wederzijds respect. Bij een no show (niet komen opdagen zonder verwittiging) wordt de volledige behandeling aangerekend.

BETALING
U kan bij ons betalen met contant geld, Bancontact en via de Bancontact-applicatie op uw smartphone.

Wij hopen op uw begrip en wensen u een fijne behandeling toe!